dilluns, 2 d’abril del 2007

A la seva bola.


Mentre l'Astre interactúa, els seus sequaços miren la pantalla gegant del Café del Teatre (Lleida) despreocupats. No es volen pedre el darrer hit del National Geographic, "Los papiones de Zambesi". En ell un jove papió nascut a una família marcada per la rivalitat, s'ha d'enfrontar a un grapat de dificultats armat tant sols de la seva tenacitat i força de voluntat. Tat!
Quan l'Astre es gira ells tornen a fer veure que toquen, que hi toquen.
Ostia, això del nou diseny del blog m'ha disparat un frenessi que no sé jo si...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia oh dilecte JDB,

M'alegro que estigui tan actiu vostè. No com altres que estan hivernant just ara que fot tant bò. Que els bombin!

El meu blog també està una mica aturadot. És basicament problema d' ordinador (no pas orinador). De fet no en tinc. Fou retirat subtilment, i sense permis, de l' habitació de l' hotel on m' hospedava. De moment ningu no ha mostrat interès per tornar-me'l. De manera que per uns dies depenc de permisos temporals per utilitzar ordinadors aliens. No sé si ho sabia, però pari atenció: el món és plè de fils de puta!

Salut et à bientôt.

Cargol I.

jordiJVS ha dit...

benvingut als nous temps !!!

Anònim ha dit...

Ei Joan! Estem en contacte!
Ratolí Àlex.

La Sas ha dit...

Hola, si visita el meu blog podrà veure's a vostè mateix oferint un peu (de plàstic, espero), a l'Astre.

Des de Lleida, als seus peus.

truita.blogspot.com