divendres, 27 d’abril del 2007
dimecres, 18 d’abril del 2007
dilluns, 16 d’abril del 2007
The Police. Tickets sold out, or not. Barcelona.
Description:
Rock-n-Roll
Day:
27
Venue City:
Barcelona
Month:
September
Venue Name:
Olipmpic Stadium.
Year:
2007
Venue Section:
General (front of stage)
Denomination:
€
View:
Not Restricted
Face Value:
70.00 eur.
Number of Tickets:
2
This is for a "Buy" action for the UNIQUE concert of "THE POLICE" in Barcelona on the 27th of September 2007.
These are fantastic tickets (General Pelouse) which allows to be right in front of the stage.
The price is 400 eur. per ticket. Yes.
Outlandos d'Amour, pagant, eh?
Memorable episodi en la vida d'un mil·lionari que , a l'hora de passar-li la plàstica Visa per l'engonal, mira a càmera tot ensenyant el darrer vinil (paradoxa total) del seu grup del setanta-vuit preferit i es tapa la calva amb un matoll de nyu femella obtingut al mercat negre.
De Natioanal Geugrafic, total.
Ostia, no hi ha manera d'escriure en prosa, quins collons que té la cosa.
The Police, Live 2007.

Una de calenta i una de freda.
Després del recital de l'Astre a Vic vaig quedar prostrat, entre la vida i la mort, durant dos dies arran d'un cop d'aire.
Mira que la púrria m'ho deia...espereu al final del concert, als bisos, quan ho fem tots, per despullar-vos. Jo, en el meu afany exhibio-narciciste, vaig quedar-me nu tot just quan l'aire refrigerat estava pletòric (el termòstat de l'aire vull dir, no pas jo).
Aquest matí, tot seguit d'haver-me injectat una "over-dose" de paracetamol al moll de l'òs, he anat escèpticament caminant al servicaixa més proper, a posar cara de poc quer.
Efectivament, però tant sols en aparença, havia fet el viatge en va. NO!
Un cop quasi convençut que el tros de plàstic (també conegut com Visa) s'estava fonent a l'interior de l'infernal mecanisme anomenat "putu caixer automàtic (de merda i cagun tots els sants)" va i sona la flauta.
SI!
VISCA L'OU COST, FORÇA PENYA, M'HAN PUJAT FINS I TOT ELS ESTROGENS!
JA TINC SES ENTREDES PEL PLAYBACK DELS POLIS!
BARATES, PER LA BANDA DELS PEBROTS!
TANT SE VAL?, I TANT QUE HO VAL!
dimarts, 10 d’abril del 2007
diumenge, 8 d’abril del 2007

Passo. Ho he superat. Absolutament, crec.
No coment que diu el capità del creuer que s'ha enfonsat a les illes helèniques.
Quina trompa que tenia que portar el troç de ruc.
Vaig a la barra.
Diu el notes...
.-Mi capitán, mi capitán...que el barco zozobra.
I el capità respòn, andalús ell:
.-Vale, cojonudo...más vale que zu zobre que no que zu farte.
dissabte, 7 d’abril del 2007
Les tres filles d'Endesa.
En Jimenes Lossantos.

dimecres, 4 d’abril del 2007
Esfereidora i garratibadora imatge.

Gràcies a "la sas" (no, no és una aerolínea escandinava), pubilla catalana a tot color, i a la meva barra a l'hora de prendre-li per penjar-la (la foto) podem observar la cara de l'Astre quan veu el resultat de la massacre de hippies comesa a l'interior de l'escorxador de Lleida.
Es pot apreciar clarament que la esgarrada amputació de les extremitats dels infrahumans va ser perpetrada amb eines de sílex o, molt pitjor, a queixalades. Els cronistes relaten atacs similars en temps preterits al descobriment de l'aspirina però mai una prova gràfica tant evident havia arribat fins als nostres dies.
http://www.truita.blogspot.com/